Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt
THE IMPLEMENTATION OF TASK-BASED LANGUAGE TEACHING TO ENHANCE STUDENTS' INTERACTION IN SPEAKING ACTIVITIES: A CASE STUDY OF A VIETNAMESE ENGLISH-TEACHING TEACHER AT A VIETNAMESE UNIVERSITY
dc.contributor.advisor | Dr. Bui, Yen Ngoc | |
dc.contributor.author | Truong, Tan Quyen | |
dc.date.accessioned | 2025-01-16T06:16:03Z | |
dc.date.available | 2025-01-16T06:16:03Z | |
dc.date.issued | 2023-12 | |
dc.identifier.uri | https://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/16034 | |
dc.language.iso | en | vi |
dc.publisher | Trường Đại học Hoa Sen | vi |
dc.title | THE IMPLEMENTATION OF TASK-BASED LANGUAGE TEACHING TO ENHANCE STUDENTS' INTERACTION IN SPEAKING ACTIVITIES: A CASE STUDY OF A VIETNAMESE ENGLISH-TEACHING TEACHER AT A VIETNAMESE UNIVERSITY | vi |
dc.type | Thesis | vi |
Các tập tin trong tài liệu này
Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây
-
Luận văn - Luận án HSU [144]