Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorHair, Joseph F.
dc.contributor.authorCelsi, Mary Wolfinbarger
dc.contributor.authorOrtinau, David J.
dc.contributor.authorBush, Robert P.
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-0-07-811211-9
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/9930
dc.description.abstractThis book delivers current marketing research topics and tools that marketers need to succeed. The authors' years of experience in real-world marketing research is evident throughout, from the in-depth qualitative research to the coverage of new market-research tools and techniques. The text gives students a strong command of market-research principles while being concise enough to use alongside cases or projects.
dc.formatxviii, 414 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherMcGraw-Hill
dc.subjectMarketing
dc.titleEssentials of marketing research
dc.typeBook
dc.description.version4th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt