Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorArens, William F.
dc.contributor.authorSchaefer, David H.
dc.contributor.authorWeigold, Michael
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn0-07-338097-0
dc.identifier.isbn978-0-07-338097-1
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/9785
dc.description.abstractThis book explores the core principles that drive advertising, using a lively voice that goes beyond academic theory. The authors’ goal was to present advertising as it is actually practiced and make the fundamentals accessible and relevant to the student’s "real life." This approach truly transcends the conceptual and propels students into an exciting and practical dimension.
dc.formatxxiv, 558 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherMcGraw-Hill
dc.subjectAdvertising
dc.titleEssentials of contemporary advertising
dc.typeBook
dc.description.version2nd edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt