Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorHair, Joseph F.
dc.contributor.authorBush, Robert P.
dc.contributor.authorOrtinau, David J.
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn0-07-283087-5
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/9614
dc.description.abstractIncludes a variety of UK and European cases, providing European students with an insight into marketing research in a European environment. This edition takes an application-oriented approach, providing students with the tools and skills necessary to solve business problems and exploit business opportunities.
dc.formatxxvii, 700 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherMcGraw-Hill
dc.subjectMarketing
dc.subjectMarketing research
dc.titleMarketing research : within a changing information environment
dc.typeBook
dc.description.version3rd edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt