Duyệt Bộ môn Quản trị khách sạn & nhà hàng theo Năm xuất bản
Đang hiển thị mục 1-20 trong tổng 20
-
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Nghiệp vụ buồng : trình độ cơ bản
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2007) -
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Nghiệp vụ lễ tân : trình độ cơ bản
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2007) -
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Nghiệp vụ nhà hàng : trình độ cơ bản
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2008) -
Resorts : management and operation
(John Wiley & Sons, Inc., 2008)This book covers both new trends, like the increasing popularity of timeshares and cruise ships, and tried-and-true businesses like ski areas, golf resorts, spas, and casinos. The book provides a comprehensive look at how ... -
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Kỹ thuật làm bánh châu Âu : trình độ cơ bản
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2009) -
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Nghiệp vụ quản lý khách sạn nhỏ
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2009) -
Tiêu chuẩn kỹ năng nghề du lịch Việt Nam - Kỹ thuật chế biến món ăn Việt Nam : trình độ cơ bản
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2009) -
Effective negotiation : from research to results
(Cambridge University Press, 2009)In this book Ray Fells draws on his extensive experience as a teacher and researcher to examine key issues such as trust, power and information exchange, ethics and strategy. Recognising the complexity of the negotiation ... -
Facilities management handbook
(Elsevier Ltd., 2009)This book has been fully updated from the acclaimed previous editions, continuing its status as an invaluable resource to those working in facilities management, whether just starting out or as seasoned campaigners and ... -
Principles of hotel management
(Global Media, 2009)Many an aspect need be taken into account for managing a hotel. In every Industry, particularly in hotel industry, consumer satisfaction is the foremost and decisive factor in its success. The people at the helm of affairs ... -
Operations management
(Prentice Hall, 2010)This book provides a strategic perspective, whilst also examining the practical issues which organisations face on a day to day basis. It uses over 120 examples from all over the world, reflecting the balance of economic ... -
Negotiating sales
(MTD Training & Ventus Publishing ApS, 2010) -
Your customers' perception of quality : what it means to your bottom line and how to control it
(CRC Press, 2011)Providing the insight and tools needed to improve the perception your customers have about the quality of your product or service, Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control ... -
Computers in hotels : concepts and applications
(Oxford University Press, 2013)This book is a comprehensive textbook designed to meet the needs of students of under graduate hotel management programmes. The book covers the fundamentals of computers and their applications in the hotel industry and ... -
Tiêu chuẩn nghề du lịch Việt Nam - Quản lý khách sạn
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2015) -
Tiêu chuẩn nghề du lịch Việt Nam - Phục vụ buồng
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2015) -
Tiêu chuẩn nghề du lịch Việt Nam - Chế biến món ăn
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2015) -
Tiêu chuẩn nghề du lịch Việt Nam - Phục vụ nhà hàng
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2015) -
Tiêu chuẩn nghề du lịch Việt Nam - Lễ tân
(Tổng cục Du lịch Việt Nam, 2015) -
Ẩm thực Việt Nam và thế giới
(Phụ nữ, [2015])