Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorVelayudhan, Sanal Kumar
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn978-0-7619-3588-9
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/3713
dc.description249 p. : ill.
dc.description.abstractThe book contains comprehensive insights into: The nature and patterns of rural behaviour; A detailed profile of the rural market; The opportunities available in rural markets and new methods used to access the rural consumer; Strategic decisions for new product development; Promotion, distribution, communication, and channel servicing decisions; The importance of rural market institutions such as haats and melas; Emerging channels to access rural market.
dc.language.isoen
dc.publisherResponse Books
dc.subjectMarketing
dc.subject.otherRural marketing
dc.subject.otherConsumer behaviour
dc.titleRural marketing : targeting the non-urban consumer
dc.typeBook
dc.description.version2nd edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt