Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorSkinner, Bruce E.
dc.contributor.authorRukavina, Vladimir
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbn0-471-12601-2
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/3449
dc.description.abstractThis book provides step-by-step guidelines for attracting, signing, and keeping sponsorship for any event, including festivals, conventions, expositions, sporting events, arts and entertainment spectaculars, charity benefits, and much more. This hands-on resource presents successful strategies and tools for staying competitive in today's market by offering corporate sponsors the highest return possible on their investment.
dc.formatxxii, 298 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherJohn Wiley & Son, Inc.
dc.relation.ispartofseriesThe Wiley event management series
dc.subjectSpecial events
dc.subjectCorporate sponsorship
dc.titleEvent sponsorship
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt