Customer-to-customer co-creation practices in tourism: Lessons from Customer-Dominant logic
Tác giả:
Rihova, Ivana; Buhalis, Dimitrios; Gouthro, Mary Beth; Moital, Miguel
Năm xuất bản:
2018
Nhà xuất bản:
Elservier
Chủ đề:
Co-creation,Value,Customer-Dominant logic,Customer-to-customer,Social practices,Pragmatism,Festivals
Bộ sưu tập: |
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Customer-to-customer co-creation practices in tourism Lessons from.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
Engaging customers with online restaurant community through mutual disclosure amid the COVID-19 pandemic: The roles of customer trust and swift guanxi
Liu, Min; Xu, Jie; Li, Shuhao; Wei, Min (Elservier, 2023)Online restaurant communities have emerged as an important channel for restaurants to engage customers and increase sales amid the COVID-19 pandemic in China. According to social penetration theory and social exchange theory, ... -
Phân tích Relationship Marketing về Customer của DSquare
Phạm, Nguyễn Kim Đan (Trường Đại học Hoa Sen, 2012) -
Customer relationship management (crm) in small and medium tourism enterprises : a dynamic capabilities perspective
Ngo, Vu Minh; Pavelkova, Drahomira; Phan, Quyen Phu Thi; Nguyen, Ninh Van (University of Rijeka; Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018)