Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorPerreault Jr., William D.
dc.contributor.authorCannon, Joseph P.
dc.contributor.authorMcCarthy, E. Jerome
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-1-260-57091-5
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/13195
dc.description.abstractThis book looks at the best of marketing, where marketing practices meet target customer needs and make the world a better place. Dating back to Jerry McCarthy's ground-breaking categorization of the 4Ps of Marketing, our practical, research-based product continues to emphasize marketing strategy planning.
dc.formatxxxii, 768 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherMcGraw-Hill
dc.subjectMarketing
dc.titleEssentials of marketing : a marketing strategy planning approach
dc.typeBook
dc.description.version17th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt