Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorReid, Robert D.
dc.contributor.authorBojanic, David C.
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn0-471-47654-4
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12951
dc.description.abstractThis is a core marketing text specifically geared for the hospitality student. It covers the major principles of marketing with a practical, applications oriented approach, rather than traditional marketing texts found in the business programs that focus on a lot of theory.
dc.formatxiv, 626 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherWiley
dc.subjectHospitality industry
dc.subjectRestaurants
dc.subjectFood service
dc.subjectMarketing
dc.titleHospitality marketing management
dc.typeBook
dc.description.version4th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt