Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorDiamond, Stephanie
dc.contributor.authorHaydon, John
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-1-119-47620-7
dc.identifier.isbn978-1-119-47637-5
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/11259
dc.description.abstractIf you’re a marketer looking to effectively add Facebook to your overall marketing mix, consider this book the mecca of Facebook marketing. Inside, you'll discover the psychology of the Facebook user, establish a social media presence, increase your brand awareness, integrate Facebook marketing with other marketing strategies, learn to target a specific audience, and much more.
dc.format564 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherJohn Wiley & Sons, Inc.
dc.subjectMarketing
dc.subjectFacebook (Electronic resource)
dc.subjectInternet advertising
dc.subjectOnline social networks
dc.subjectViral marketing
dc.titleFacebook marketing for dummies
dc.typeBook
dc.description.version6th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt