Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorHarris, Lloyd C.
dc.contributor.authorKotler, Philip
dc.contributor.authorArmstrong, Gary
dc.contributor.authorHe, Hongwei
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-1-292-26960-3
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/11174
dc.description.abstractThis book covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, to help you understand how to create value and build customer relationships.
dc.formatxxvii, 689 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherPearson
dc.subjectMarketing
dc.titlePrinciples of marketing
dc.typeBook
dc.description.version8th European edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt