Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorUsunier, Jean-Claude
dc.contributor.authorLee, Julie Anne
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-0-273-75776-4
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/10713
dc.description.abstractThis book examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.
dc.formatxviii, 478 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherPearson
dc.subjectMarketing
dc.subject.otherExport marketing
dc.subject.otherInternational business enterprises
dc.subject.otherIntercultural communication
dc.subject.otherCross-cultural studies
dc.titleMarketing across cultures
dc.typeBook
dc.description.version6th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt