Strategic Use of Social Media in Tourism Marketing: A Comparative Analysis of Official Tourism Boards
Tác giả:
Choudhury, Rashmiranjan; Mohanty, Priyakrushna
Năm xuất bản:
2018
Bộ sưu tập: |
|
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Strategic Use of Social Media in Tourism Marketing A Comparative Analysis of Official Tourism Boards.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
CTH Diplomas in tourism management - Introduction to tourism economics : study guide
BPP Learning Media (BPP Learning Media, 2011) -
Tourism infrastructure, recreational facilities and tourism development
Mandić, Ante; Mrnjavac, Željko; Kordić, Lana (University of Rijeka; Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018) -
Measuring the role of tourism in OECD economies : the OECD manual on tourism satellite accounts and employment
Không tác giả (OECD, 2000)This book provides insights into the socio-economic impact, structure and development of activities related to tourism. For the first time, Measuring the Role of Tourism in OECD Economies: The OECD Manual on Tourism Satellite ...