Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thái
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Thông
dc.date.accessioned2024-01-03T01:40:12Z
dc.date.available2024-01-03T01:40:12Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.issn1859 - 0810
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/14823
dc.descriptionApplied research, Volume 2, Issue 283 (February 2023); pp: 13-15.vi
dc.description.abstractThe article presents the results of research and analysis of the current situation as well as the views of high school teachers on using elements of information technology in teaching Geography. The survey results show the prevalence and diversity of the use of information technology in teaching Geography in all stages of design, teaching and assessment. Along with that, acknowledge the positive feedback of teachers regarding the use of ICT in teaching as well as their difficulties in using information technologyvi
dc.language.isovivi
dc.publisherTạp chí Thiết bị Giáo dục Việt Namvi
dc.subjectICTvi
dc.subjectteaching Geographyvi
dc.subjectteaching technologyvi
dc.subjecthigh schoolvi
dc.titleSử dụng công nghệ thông tin trong dạy học Địa lí ở trường trung học phổ thông: Thực trạng và một số khó khăn của giáo viênvi
dc.typeWorking Papervi


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt