Sử dụng công nghệ thông tin trong dạy học Địa lí ở trường trung học phổ thông: Thực trạng và một số khó khăn của giáo viên
dc.contributor.author | Nguyễn, Văn Thái | |
dc.contributor.author | Đoàn, Thị Thông | |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T01:40:12Z | |
dc.date.available | 2024-01-03T01:40:12Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.issn | 1859 - 0810 | |
dc.identifier.uri | https://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/14823 | |
dc.description | Applied research, Volume 2, Issue 283 (February 2023); pp: 13-15. | vi |
dc.description.abstract | The article presents the results of research and analysis of the current situation as well as the views of high school teachers on using elements of information technology in teaching Geography. The survey results show the prevalence and diversity of the use of information technology in teaching Geography in all stages of design, teaching and assessment. Along with that, acknowledge the positive feedback of teachers regarding the use of ICT in teaching as well as their difficulties in using information technology | vi |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.publisher | Tạp chí Thiết bị Giáo dục Việt Nam | vi |
dc.subject | ICT | vi |
dc.subject | teaching Geography | vi |
dc.subject | teaching technology | vi |
dc.subject | high school | vi |
dc.title | Sử dụng công nghệ thông tin trong dạy học Địa lí ở trường trung học phổ thông: Thực trạng và một số khó khăn của giáo viên | vi |
dc.type | Working Paper | vi |