Matching the Needs in an Emerging Market: An Investigation of Multinational Companies’ Marketing Strategies by Using the 4As Framework
Tác giả:
Gro Alteren
Năm xuất bản:
2023
Nhà xuất bản:
SAGE Open
Bộ sưu tập: |
|
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Matching the Needs in an Emerging Market - An Investigation of Multinational Companies’ Marketing Strategies by Using the 4As Framework.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
Marketing management for non-marketing managers : improving returns on marketing investments
Fitzpatrick, Heather (American Institute of Certified Public Accountants, 2013)This engaging book offers practical ways for non-marketing managers and executives to measure and improve marketing returns. It gives you the tools you need to be able to correctly assess the potential of your marketing ... -
The Importance Of Digital Marketing. An Exploratory Study To Find The Perception And Effectiveness Of Digital Marketing Amongst The Marketing Professionals In Pakistan
Khan, Fawad; K. Siddiqui (2023)The purpose of this exploratory research is to present the perceptions towards Digital Marketing in Pakistan. This issue has rarely been addressed by the academicians and researchers in Pakistan and elsewhere. This ... -
22 quy luật bất biến trong marketing = The 22 immutable laws of marketing
Ries, Al; Trout, Jack (Nxb. Tổng hợp Tp. Hồ Chí Minh; First News - Trí Việt, [K.xđ.])Trình bày những qui luật cơ bản có khả năng chi phối, quyết định quan trọng đến sự thành bại trong kinh doanh. Đây cũng là công trình tâm huyết của hai tác giả Al Ries và Jack Trout với nhiều năm nghiên cứu và trải nghiệm ...