Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorLalaounis, Sotiris T.
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-1-315-62666-6
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12391
dc.description.abstractThis text explores the importance of managing design strategies, design processes, and design implementation in a way that it puts the human and the society at the centre, contributing to organisational success, customer gratification, and social welfare. Drawing from a variety of scholarly research and personal commercial insights, this book integrates key concepts of marketing, innovation, and design, to provide an in-depth discussion of the subject of design management.
dc.formatxviii, 254 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherRoutledge
dc.subjectDesign management
dc.subjectIndustrial design
dc.subjectMarketing
dc.subjectOrganization
dc.titleDesign management : organisation and marketing perspectives
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt