Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorTanner, John F.
dc.contributor.authorHoneycutt, Earl D.
dc.contributor.authorErffmeyer, Robert
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn1-292-02345-7
dc.identifier.isbn978-1-292-02345-8
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/11565
dc.description.abstractFor courses in sales management. Sales Management, 1/e is the only book on the market that prepares students to become effective sales managers in today's hyper-competitive, global economy-by integrating current technology, research, and strategic thinking activities.
dc.formatii, 452 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherPearson
dc.subjectSales management
dc.subjectSelling
dc.subjectCase studies
dc.titleSales management: shaping future sales leaders
dc.typeBook
dc.description.version1st edition (Pearson new international edition)


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt