Destination brand positions of a competitive set of near-home destinations
Tác giả:
Pike, Steven
Năm xuất bản:
2009
Nhà xuất bản:
Elsevier
Bộ sưu tập: |
|
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Thông tin tài liệu.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
Destination branding : creating the unique destination proposition
Morgan, Nigel (editor); Pritchard, Annette (editor) (Elsevier Ltd, 2004) -
Digital Marketing’s Impact on Rural Destinations’ Image, Intention to Visit, and Destination Sustainability
Rodrigues, Sónia; Carvalho, Paulo; Gonçalves, Ramiro; Branco, Frederico; Martins, José (MDPI, 2023)The relevance of the tourism industry to the overall sustainability of rural territories grows along with the demand for rural tourism destinations. Likewise, as the digital transition of rural tour operators takes place, ... -
An Assessment of the Impact of Destination Image in the Selection of a Destination: Mediating role of e-WOM
Khaki, Aijaz Ahmad; Shaban, Romeesa; Mir, Mudasir Ahmad (License, 2023)The main intent of this investigation is to ascertain the impact of diverse facets of a destination's image, encompassing online word-of-mouth, on the selection of travel destinations by tourists. Furthermore, this study ...