Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorBudelmann, Kevin
dc.contributor.authorKim, Yang
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-1-63159-709-1
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/9524
dc.description.abstractThis title outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements involved.
dc.format432 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherQuarto Publishing Group USA Inc.
dc.subjectDesign
dc.subjectLogos (Symbols)
dc.subjectIndustrial design coordination
dc.titleBrand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands
dc.typeBook
dc.description.versionRevised and expanded


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt