Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorWheeler, Alina
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-1-118-46501-1
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/9020
dc.description.abstractThis book offers brand managers, marketers, and designers a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity. Enriched by new case studies showcasing successful world-class brands, this Fourth Edition brings readers up to date with a detailed look at the latest trends in branding, including social networks, mobile devices, global markets, apps, video, and virtual brands.
dc.formatx, 326 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherJohn Wiley & Sons, Inc.
dc.subjectBranding (Marketing)
dc.subjectBrand name products
dc.subjectAdvertising
dc.subjectTrademarks
dc.subjectDesign
dc.titleDesigning brand identity : an essential guide for the whole branding team
dc.typeBook
dc.description.version4th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt