Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorBeirman, David
dc.date.issued2003
dc.identifier.isbn1-86508-911-7
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/8336
dc.descriptionxv, 288 p. : ill.
dc.description.abstractThis is an outstanding book. It offers a comprehensive range of in-depth case studies that looks at past tourism crisis and analyzes the responses made. A must-read book for those in the industry, related associations and the various levels of government as they consider how to pro-actively deal with the potential for future crisis related to tourism.
dc.language.isoen
dc.publisherAllen & Unwin
dc.subjectTourism
dc.subject.otherCrisis management
dc.subject.otherMarketing
dc.titleRestoring tourism destinations in crisis : a strategic marketing approach
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt