Đang hiển thị mục 211-215 trong tổng 2342

    • Transnational commercial and consumer law : current trends in international business law 

      Kono, Toshiyuki (editor); Hiscock, Mary (editor); Reich, Arie (editor) (Springer, 2018)
      This book explores current developments in transnational commercial and consumer law. It features essays written by leading experts, many of who have taken part in the negotiation and formulation of the international ...
    • Building cross-cultural competence : how to create wealth from conflicting values 

      Hampden-Turner, Charles; Trompenaars, Alfons (Yale University Press, 2000)
      This book focuses on the dilemmas of these managers and offers constructive advice on dealing with culture shock and turning it to business advantage. Opposing values can be understood as complementary and reconcilable, ...
    • Macroeconomics 

      Abel, Andrew B.; Bernanke, Ben S.; Croushore, Dean (Pearson, 2014)
    • Fundamental methods of mathematical economics 

      Chiang, Alpha C. (McGraw-Hill, 1984)
    • Xã hội học báo chí 

      Trần, Hữu Quang (Nxb. Trẻ, 2006)
      Xã Hội Học Báo Chí là một bộ phận của bộ môn xã hội học về truyền thông đại chúng. Cách tiếp cận xã hội học đối với báo chí nói riêng và với truyền thông đại chúng nói chung không có gì khác biệt lớn. Vì vậy, nội dung của ...