3. BÀI TẠP CHÍ - TRÍCH SÁCH: Tài liệu gửi gần đây
Đang hiển thị mục 101-105 trong tổng 137
-
Will American consumers pay more for eco-friendly labeled canned tuna? Estimating US consumer demand for canned tuna varieties using scanner data
(2017)This study estimates consumer demand for eco-friendly labeled canned tuna products in two distinct US marketing channels, conventional and natural supermarkets, to evaluate market-based incentives for conservation measures ... -
Understanding energy-saving behaviors in the American workplace : a unified theory of motivation, opportunity, and ability
(2019)Occupant behavior has a significant impact on building energy consumption. To reduce energy use in office buildings, various intervention strategies have been investigated to promote energy-saving behaviors among occupants. ... -
Xã hội hóa tổ chức và xu hướng hành vi nghề nghiệp của nữ trí thức trẻ tại Hà Nội
(2014)Trên cơ sở kết quả điều tra và phỏng vấn sâu 333 người đang làm việc tại Hà Nội, bài viết phân tích về các đặc trưng xã hội hóa của những nữ trí thức trẻ theo 3 giai đoạn: như “Tiền xã hội hóa”, “Điều tiết” và giai đoạn “ ... -
Tourism product development and product diversification in destinations
(Elsevier, 2015)Primary tourism products are key draw cards which attract tourists to particular destinations. The diversification, intensification and linkage of these products can be crucial for the competitiveness and sustainable ... -
Xung đột vài trò công việc-gia đình ở nữ doanh nhân Thành phố Hồ Chí Minh
(2013)Bài viết tóm tắt kết quả nghiên cứu năm 2009 về hiện tượng xung đột vai trò của nữ doanh nhân TPHCM qua hai vai trò chính: tại nơi làm việc và trong gia đình. Nữ doanh nhân TPHCM hiện nay ở mức độ quá tải vai trò công ...