Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorNabavi, Majid
dc.contributor.authorOlson, David L.
dc.contributor.authorBoyce, Wesley S.
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-1-95334-975-0
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12712
dc.description.abstractThis book presents key concepts related to quantitative analysis in business. It is targeted to business students (both undergraduate and graduate) taking an introductory core course. Business analytics has grown to be a key topic in business curricula and there is a need for stronger quantitative skills and understanding of fundamental concepts.
dc.format311 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherBusiness Expert Press
dc.subjectStatistics
dc.subjectStatistical methods
dc.subjectQuantitative analysis
dc.subjectBusiness
dc.subjectBusiness analytics
dc.titleIntroduction to business analytics
dc.typeBook
dc.description.version2nd edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt