Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorBesanko, David
dc.contributor.authorDranove, David
dc.contributor.authorShanley, Mark
dc.contributor.authorSchaefer, Scott
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn9781119042310
dc.identifier.isbn9781119042303
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12672
dc.description.abstractThis book focuses on the key economic concepts students must master in order to develop a sound business strategy. Ideal for undergraduate managerial economics and business strategy courses, Economics of Strategy offers a careful yet accessible translation of advanced economic concepts to practical problems facing business managers.
dc.formatxxii, 520 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherWiley
dc.subjectEconomics
dc.subjectManagerial economics
dc.subjectStrategic planning
dc.titleEconomics of strategy
dc.typeBook
dc.description.version7th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt