Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorGaol, Ford Lumban (editor)
dc.contributor.authorHutagalung, Fonny (editor)
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-1-315-68852-7
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12125
dc.description.abstractThis proceedings volume contains papers presented at the 2014 International Conference on Management and Technology in Knowledge, Service, Tourism & Hospitality (SERVE 2014), covering a wide range of topics in the fields of knowledge and service management, web intelligence, tourism and hospitality.
dc.formatxii, 236 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherCRC Press
dc.subjectTourism
dc.subjectHospitality industry
dc.subjectCustomer services
dc.titleThe role of service in the tourism & hospitality industry
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt