Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorWahlen, James M.
dc.contributor.authorBaginski, Stephen P.
dc.contributor.authorBradshaw, Mark T.
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-1-337-61468-9
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/11644
dc.description.abstractThis book provides a complete, balanced approach as the authors teach you how to integrate concepts from economics, finance, business strategy, accounting, and other business disciplines through the book's unique six-step process. Quick checks after each section help you ensure you have grasped key insights, while integrative and continuing cases highlight familiar companies, including Starbucks and PepsiCo.
dc.formatxxx, 912 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherCengage Learning
dc.subjectAccounting
dc.subjectFinancial statements
dc.titleFinancial reporting, financial statement analysis, and valuation : a strategic perspective
dc.typeBook
dc.description.version9th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt