Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorKureemun, Baboo
dc.contributor.authorFantina, Robert
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-1-4398-9123-0
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/10232
dc.descriptionxxv, 199 p. : ill.
dc.description.abstractProviding the insight and tools needed to improve the perception your customers have about the quality of your product or service, Your Customers' Perception of Quality: What It Means to Your Bottom Line and How to Control It introduces a ground-breaking model for measuring the impact of quality perception on your bottom line.
dc.language.isoen
dc.publisherCRC Press
dc.subjectQuality of products
dc.subject.otherConsumers
dc.titleYour customers' perception of quality : what it means to your bottom line and how to control it
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt