Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorDraper, Nora A.
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn9781479895656
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/10139
dc.descriptionvii, 273 p. : ill.
dc.description.abstractTracking the successes and failures of companies claiming to control our digital ephemera, Draper takes us inside an industry that has commodified strategies of information control. This book is a discerning overview of the debate around who controls our data, who buys and sells it, and the consequences of treating privacy as a consumer good.
dc.language.isoen
dc.publisherNew York University Press
dc.relation.ispartofseriesCritical cultural communication
dc.subjectInternet industry
dc.subject.otherPrivacy
dc.subject.otherData protection
dc.subject.otherConsumer protection
dc.subject.otherInformation technology
dc.subject.otherUnited States
dc.titleThe identity trade : selling privacy and reputation online
dc.typeBook


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt