Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorStill, Richard R.
dc.contributor.authorCundliff, Edward W.
dc.contributor.authorGovoni, Normal A.P.
dc.contributor.authorPuri, Sandeep
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn9789332587090
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12747
dc.description.abstractThis book provides insights toward delineating the areas in which sales managers make decisions, analyzing decision alternatives and criteria in the sales areas and providing cases as real-life examples of decision situations.
dc.formatxxii, 590 p.
dc.language.isoen
dc.publisherPearson
dc.subjectSales management
dc.subjectDistribution management
dc.titleSales and distribution management : decisions, strategies, and cases
dc.typeBook
dc.description.version6th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt