Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt

dc.contributor.authorCannon, Joseph P.
dc.contributor.authorPerreault, William D.
dc.contributor.authorMcCarthy, Edmund Jerome
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-0-07-786104-9
dc.identifier.urihttps://thuvienso.hoasen.edu.vn/handle/123456789/12010
dc.description.abstractThis book is about marketing and marketing strategy planning. At its essence, marketing strategy planning is about figuring out how to do a superior job of satisfying customers. This author team takes that point of view seriously and believes in practicing what they preach.
dc.formatxliii, 717 p. : ill.
dc.language.isoen
dc.publisherMcGraw-Hill
dc.subjectMarketing
dc.titleEssentials of marketing : a marketing strategy planning approach
dc.typeBook
dc.description.version14th edition


Các tập tin trong tài liệu này

Thumbnail
Thumbnail

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập sau đây

Hiển thị biểu ghi dạng vắn tắt