Statistical methods : an introduction to basic statistical concepts and analysis
Tác giả:
Willard, Cheryl Ann
Năm xuất bản:
2020
Nhà xuất bản:
Routledge
Bộ sưu tập: |
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Contents.pdf
-
Tên tập tin: YÊU CẦU VỀ TÀI LIỆU 1.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
Statistics for business and economics
Anderson, David R.; Sweeney, Dennis J.; Williams, Thomas A. (Cengage Learning, 2011)The authors bring more than twenty-five years of unmatched experience to this text, along with sound statistical methodology, a proven problem-scenario approach, and meaningful applications that clearly demonstrate how ... -
Statistics for business and economics
Newbold, Paul; Carlson, William L.; Thorne, Betty M. (Pearson, 2013)This book enables students to conduct serious analysis of applied problems rather than running simple “canned” applications. This text is also at a mathematically higher level than most business statistics texts and provides ... -
Essentials of statistics for business and economics
Anderson, David R.; Sweeney, Dennis J.; Williams, Thomas A. (Thomson South-Western, 2011)This book introduces sound statistical methodology to students with real-world examples, proven approaches, and hands-on exercises that build the foundation they need to analyze and solve business problems quantitatively. ...