How languages are learned
Tác giả:
Lightbown, Patsy M.; Spada, Nina Margaret
Năm xuất bản:
2013
Nhà xuất bản:
Oxford University Press
Chủ đề:
Second language acquisition; Language acquisition; Language transfer (Language learning); Interlanguage (Language learning)
Bộ sưu tập: |
|
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Contents.pdf
-
Tên tập tin: YÊU CẦU VỀ TÀI LIỆU 1.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
CLIL activities : a resource for subject and language teachers
Dale, Liz; Tanner, Rosie (Cambridge University Press, 2012)"Innovative activities for Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers and trainee teachers. CLIL Activities is organised into five chapters: Activating, Guiding understanding, Focus on language, Focus on ... -
Putting clil into practice
Ball, Phil; Kelly, Keith; Clegg, John (Oxford University Press, 2015)This book offers a new methodological framework for the CLIL classroom, focusing on how to guide input and support output. Full of real-life examples and practical guidelines, the book provides support to both novice and ... -
Variation and change
D'Arcy, Alexandra (2013)This chapter notes that the ultimate concern of variationist sociolinguistics is the evolution of linguistic systems and the mechanisms which operate on them. One feature that offers particularly good insight into these ...