Digital Library
    • English
    • Tiếng Việt
  • English 
    • English
    • Tiếng Việt
  • Login
View Item 
  •   Home page
  • 4. LUẬN VĂN - LUẬN ÁN
  • Luận văn - Luận án HSU
  • View Item
  •   Home page
  • 4. LUẬN VĂN - LUẬN ÁN
  • Luận văn - Luận án HSU
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

BrowseCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionIssue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG LÒNG TRUNG THÀNH CỦA KHÁCH HÀNG ĐỐI VỚI DỊCH VỤ GIAO ĐỒ ĂN TRỰC TUYẾN TẠI VIỆT NAM

Thumbnail
Author:  Thái, Thanh Giang
Date:  2024-10
Publisher:  Trường Đại học Hoa Sen
Subject:   Dịch vụ giao đồ ăn; Lòng trung thành của khách hàng 
Collections: 
  • Luận văn - Luận án HSU [144]
Metadata:  Show full item record
  • Filename: MBA_22207697_ThaiThanhGiang.pdf
    View Online
    View/Open

About Center for Information - Library

At Hoa Sen University, the Center for Information - Library provides access to information in different formats, including online, multimedia or in print. We also give training classes and support for students, researchers and staff to exploit and use library resources more efficiently. Please come and discover our world!

 

Total visits: 

Accessing: 

 

 

Copyright @2017 Center for Information - Library, Hoa Sen University
Website: https://www.hoasen.edu.vn/thuvien. Support email: hanh.vohong2460@hoasen.edu.vn
Phone: (028)7309 1991 (ext 4734)