Strategic social media : from marketing to social change
Tác giả:
Mahoney, L. Meghan; Tang, Tang
Năm xuất bản:
2017
Nhà xuất bản:
Wiley-Blackwell
Bộ sưu tập: |
Metadata:
Hiển thị biểu ghi dạng đầy đủ
-
Tên tập tin: Contents.pdf
-
Tên tập tin: Thông tin tài liệu.pdf
Các tài liệu liên quan
Hiển thị các tài liệu liên quan theo tiêu đề, tác giả, tác giả và chủ đề.
-
Social media measurement and management : entrepreneurial digital analytics
Lipschultz, Jeremy Harris (Routledge, 2020)This new textbook applies a critical and practical lens to the world of social media analytics. Author Jeremy Harris Lipschultz explores the foundations of digital data, strategic tools, and best practices in an accessible ... -
Social media marketing all-in-one for dummies
Krasniak, Michelle; Zimmerman, Jan; Ng, Deborah (John Wiley & Sons, Inc., 2021)These nine mini-books in one give you essential, straightforward, and friendly guidance on how to use the major social platforms to promote your business, engage your customers, and use feedback to make your product or ... -
Change the world using social media
Signorelli, Paul (Rowman & Littlefield, 2021)"This one-stop handbook to leveraging social media to foster collaboration and achieve positive change uses success stories to illustrate how activists produce transformations in their extended communities" Provided by publisher.